UTSTILLINGSPLAN OG PROGRAM 2022

• Desember           Medlemsutstilling

ØVRIG PROGRAM HØST 2022:

• 10.09.  KULTURNATT med mange spennende innslag! Les mer her

• 14.09.  KUNSTHISTORIEFOREDRAG over fire onsdager med Hilde Marstrander. Hun er journalist, redaktør, samtidskunstner og kunsthistoriker. Hun har studert kunst ved kunstakademiet i Tromsø med utveksling til New York. Hun har i tillegg kunsthistorie fra Universitetet i Oslo. 100,- for medlemmer, 200,- for ikke-medlemmer. Tema for den første kvelden: Fra mytologi til merkevarebygging. Dørene åpner 19.00. Foredrag 19.30 - 20.30 med mulighet for diskusjon og prat i etterkant.

• 24.09. UTSTILLINGSÅPNING av Linn Cecilie Ulvin. Les mer på instagram: linncecilieulvin

• ​12.10. KUNSTHISTORIEFOREDRAG med Hilde Marstrander. Tema: Er den frie kunsten mer verdifull enn oppdragskunst? Dørene åpner 19.00. Foredrag 19.30 - 20.30 med mulighet for diskusjon og prat i etterkant.

• 22. - 23.10. CROQUISUTSTILLING

• 29.10. UTSTILLINGSÅPNING av Pere Galera. Les mer på

• 16.11. KUNSTHISTORIEFOREDRAG med Hilde Marstrander. Tema: Little boxes made of ticky tacky: Når kunsten kommenterer mainstream. Dørene åpner 19.00. Foredrag 19.30 - 20.30 med mulighet for diskusjon og prat i etterkant.

• Desember MEDLEMSUTSTILLING

• 14.12. KUNSTHISTORIEFOREDRAG med Hilde Marstrander. Tema: WOW eller Hmmm... Hvorfor er dagens kunst enten sjokkerende eller underfundig? Dørene åpner 19.00. Foredrag 19.30 - 20.30 med mulighet for diskusjon og prat i etterkant.

Vi i foreningen ser frem til nok et spennende år med nye utstillere, og er alltid utrolig takknemlige for våre medlemmers oppmøte, enten det er som vakter eller besøk på utstillingene våre!

looking at art